شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.
شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.

برآورد هزینه طراحی سایت

بخش چهارم : فازبندی پروژه طراحی سایت چگونه باعث کاهش هزینه ها می شود

از مهم ترین بخش ها در تیم طراحی سایت فراکارانت مطالعه دقیق کسب و کار هدف، فضای رقابتی فعلی آن و نیز برآورد آینده این فضاست تا در اولین قدم با بررسی تمام جوانب کسب و کار، نیازهای آن بطور دقیق و کارشناسانه استخراج شود.

فازبندی پروژه و برنامه ریزی براساس نتایج حاصل از این مطالعات نقشه راه دقیقی بدست می دهد که مزایای بسیاری در پی دارد. از جمله :

– شناخت دقیق نیازها و برآورد کردن آن ها براساس اولویت ها.

– تناسب پروژه با اندازه کسب و کار. باید در نظر داشت حجم پروژه بگونه ای تعریف شود که از کوچک شدن و بی اثری آن جلوگیری شده و در عین حال گسترش بیش از حد آن باعث افزایش هزینه طراحی سایت بطور نامعقول و غیرضروری و دلسردی در ادامه کار نشود.

– برطرف کردن طیف وسیعی از نیازهای سفارش دهنده در هر زمینه به گونه ای که طراحی سایت بخش قابل توجهی از مسیر بازاریابی دیجیتال را نیز هموار کند.

– برآورد دقیق هزینه ها و تعریف بازه های زمانی هر فاز مبتنی بر بودجه.

– پیش بینی فازهای آینده در صورت تزریق دوباره سرمایه به پروژه طراحی سایت که در نتیجه ی گسترش و سودآوری کسب و کار بسیار محتمل است.

– اعمال زمان تنفس بین فازها جهت ارزیابی نتایج و برطرف کردن هرگونه ایراد احتمالی تا پروژه طراحی سایت به بهترین نحو وارد فاز بعدی شده و ضریب خطا به حد چشمگیری کاهش یابد.

– تقسم هزینه کل به هزینه های کمتر در هر فاز، که از دو منظر امری بسیار ضروری است. با تقسیم شدن یک مقدار هزینه به قسمت های کوچکتر، مقدار نهایی ریسک (با درصد ریسک ثابت) کاهش می یابد و خسارت چندانی در صورت شکست بدنبال نخواهد داشت. همچنین ارزش زمانی سرمایه همچنان متعلق به کسب و کار خواهد بود. در واقع نیازی نیست صاحبان کسب و کار مدتی طولانی سرمایه خود را جهت هزینه طراحی سایت به تیم طراحی سایت بسپارند بلکه این سرمایه را در اختیار خواهند داشت و در بازه های زمانی مختلف برای هر فاز به پروژه تزریق می شود.

جهت آشنایی با نحوه برآورد هزینه طراحی سایت و اطلاع از تعرفه طراحی سایت به سایر مقالات مرتبط در زیر مراجعه نمائید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت با واحد مشاوره فراکارانت تماس حاصل نمائید.

بخش اول : مثلث خوب، سریع، ارزان

بخش دوم : اشتباهات رایج کسب و کارها در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی

برآورد هزینه طراحی سایت

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی

اولین و مهم ترین قدم برای برآورد هزینه طراحی سایت مطالعه دقیق کسب و کار و بررسی نیازهای آن است. از جمله نیازهای اساسی جهت ورود نتیجه بخش به فضای دیجیتال و طراحی سایت می توان بخش های زیر را نام برد :

بخش مربوط به خلاقیت مانند گرافیک، نحوه اجرا و نمایش. بخش محتوا شامل اطلاعات، عکس برداری و فیلم برداری. و بخش امکانات که بصورت عملکردها و فرآیندهای مختلف تعریف می شود.

بسیار مشاهده شده که اغلب شرکت های به ظاهر معتبر در زمینه طراحی سایت در فاز اول پروژه بخش مطالعات را به کلی نادیده گرفته و یا بدرستی اجرا نمی کنند. چنین رویکرد مخربی می تواند ناشی از عدم شناخت و آگاهی از اهمیت این موضوع، دانش اندک آن ها در این زمینه و نبود نیروی متخصص، و یا ارجحیت دادن منافع خود به منافع کسب و کار و مشتری باشد.

این گونه شرکت ها اغلب  براساس داشته ها و امکانات خود پروپوزال هایی برای طراحی سایت ارائه می دهند که فاقد موارد ضروری و حاوی چند مورد کم اهمیت تر و هزینه بر است. در واقع آن ها سعی دارند با ارائه لیستی از امکانات، وجود تمام یا بخش قابل توجهی از آن ها را در ذهن مشتری ضروری جلوه دهند. حال آنکه توجه به این نکته حائز اهمیت است که امکانات (فارغ از اینکه تا چه حد صحیح عمل کند) به تنهایی ضامن موفقیت نبوده و ارزش چندانی ندارد. در پروژه هایی مانند طراحی سایت نتیجه گرا بودن ضامن موفقیت است. در واقع سرمایه ی محدود کسب و کار باید در راهی صرف شود که تضمین کننده ی نتیجه و خروجی باشد.

جهت آشنایی با مراحل طراحی سایت، نحوه فازبندی یک پروژه و تاثیرات آن بر هزینه طراحی سایت به مقالات مرتبط زیر مراجعه نمائید.

بخش اول : مثلث خوب، سریع، ارزان

بخش دوم : اشتباهات رایج کسب و کارها در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

بخش چهارم : فازبندی پروژه طراحی سایت چگونه باعث کاهش هزینه ها می شود

برآورد هزینه طراحی سایت

بخش دوم : اشتباهات رایج کسب و کارها در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

همانطور که در مقاله پیشین گفته شد برخی صاحبان کسب و کار با سپردن پروژه طراحی سایت خود به تیمی غیرحرفه ای به امید کاهش هزینه طراحی سایت دچار مشکلات عدیده ای می شوند. می توان کسب و کارها را براساس رویکردشان در مواجهه با این مشکلات به سه دسته تقسیم کرد.

دسته اول با پذیرش اشتباه و مشاهده خسارت های ناشی از آن، از ورود به دنیای دیجیتال دلسرد شده و با این تجربه تلخ اصطلاحا عطای فعالیت در این بازار گسترده را به لقایش می بخشند. هم چنین ممکن است در ادامه با این تفکر که خسارت های قبلی را جبران کرده و به دنیای رقابت بازگردند، بر روشهای قدیمی و منسوخ شده ی بازاریابی تمرکز کنند. چنین تصمیمی اشتباه دوم آن هاست چرا که جز هدررفت دوباره سرمایه، عقب ماندن از رقبا در بازار، عدم جذب مشتری جدید، از دست دادن و نارضایتی مشتریان فعلی و ناامیدی های بیشتر نتیجه ای دربرنخواهد داشت.

دسته دوم اهمیت حضور در دنیای دیجیتال را بدرستی درک کرده و برای ادامه فعالیت مصمم هستند. اما اشتباه دوم آن ها پافشاری بر روش نادرست خود و ادامه کار با تیمی غیرحرفه ای، سعی در پایین نگهداشتن قیمت طراحی سایت به هر نحوی و بطور کلی ادامه همان مسیر گذشته است. آن ها سعی دارند تا با صرف هزینه های اضافی اشکالات فنی گذشته را حل کنند. حال آن که نتیجه دادن چنین راه حلی خود اما و اگرهای بسیار در پی دارد و آن ها را دچار چرخه ای می کند که در آن هر راه حل برای یک مشکل خود به مشکلی جدید تبدیل می شود.

دسته سوم کسب و کارهایی هستند که با پذیرش اشتباه سعی در اصلاح روش خود دارند. آن ها با انتخاب یک تیم حرفه ای طراحی سایت راه ورود به دنیای دیجیتال را از ابتدا و با رویکردی صحیح می پیماند. اگرچه آن ها نیز علاوه بر هدررفت منابع مالی خود مدت زمانی را که می توانست به سودشان طی شود را از دست داده اند؛ اما این انگیزه را دارند تا با صرف منابع به شیوه درست خسارات وارده را جبران نمایند.

تیم فراکارانت به آن دسته از کسب وکارها که خواستار ورود به فضای دیجیتال هستند پیشنهاد می دهد تا با انتخاب درست و آگاهانه ی یک تیم طراحی سایت حرفه ای از بروز موارد و مشکلات فوق جلوگیری کرده، آرامش ذهنی و نتیجه بخشی هزینه های صرف شده را تجربه نمایند.
جهت آشنایی با مراحل طراحی سایت، روش صحیح فازبندی یک پروژه طراحی سایت و نحوه برآورد هزینه طراحی سایت به مقالات زیر مراجعه نمائید. هم چنین برای دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره طراحی سایت فراکارانت در تماس باشید.

بخش اول : مثلث خوب، سریع، ارزان

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی

بخش چهارم : فازبندی پروژه طراحی سایت چگونه باعث کاهش هزینه ها می شود

برآورد هزینه طراحی سایت

بخش اول : مثلث خوب، سریع، ارزان

با گسترش روز افزون دنیای دیجیتال و دسترسی غالب مردم به اینترنت اکثر صاحبان کسب و کار در نظر دارند با طراحی سایت وارد این فضا شوند. در اکثر موارد نیز تعرفه طراحی سایت و چگونگی برآورد قیمت طراحی سایت اولین پرسشی که در ذهن آن ها شکل می گیرد. آن ها سعی دارند تا با ورود به عرصه دیجیتال جمعیت تازه ای به مشتریان خود افزوده و هم چنین با کسب رضایت حداکثری مشتریان فعلی، خدمات خود را بهتر و در مقیاس بزرگتری عرضه نمایند.

از آنجایی که میزان حرفه ای بودن اعضای یک تیم طراحی سایت و امکانات ارائه شده رابطه ای مستقیم با قیمت طراحی سایت دارد؛ برخی با محدود کردن بیش از حد بودجه اولیه، خود را از داشتن یک تیم حرفه ای با تعرفه طراحی سایتمشخص و منطقی محروم کرده و نه تنها به اهداف خود نمی رسند بلکه در آینده هزینه های بیش تری به کسب و کار خود تحمیل می کنند.

این افراد سعی دارند به طورعجولانه پروژه طراحی سایت خود را به افراد و یا شرکت هایی بسپارند که کمترین قیمتطراحی سایت را ارائه می دهند. تا هرچه سریع تر و کم هزینه تر از مزایای دنیای دیجیتال بهره مند شوند. هستند شرکت هایی که با عبارت طراحی سایت ارزان توجه برخی صاحبان کسب و کار را به خود جلب کرده و ارقام نسبتا پایین تری را به عنوان تعرفه طراحی سایت پیشنهاد می دهند.

اساسی ترین نکته که باید در زمینه برآورد هزینه طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد مثلثی ست که از سه ضلع کیفیت، سرعت و هزینه تشکیل شده است. چنانچه در شروع یک پروژه دو مورد انتخاب گردد؛ مورد سوم خودبخود نادیده گرفته خواهد شد. به بیان دیگر “آنچه خوب و سریع است، ارزان نیست”. “آنچه خوب و ارزان است سریع نیست”. و ” آنچه سریع و ارزان است، خوب نیست”.

طراحی سایت توسط تیمی غیرحرفه ای صاحبان کسب و کار را گرفتار کارشناسانی عموما مبتدی و فاقد حداقل تجربه و استاندارهای مورد نیاز کرده و مشکلات بسیاری بدنبال خواهد داشت. به عنوان مثال با بکارگیری قالب های غیراورجینال و سرقتی که عموما رایگان و یا غیرقانونی دانلود شده اند، و یا قالب های ویروسی که بارها برنامه ریزی شده اند مشکلات متعددی از جمله نقایص امنیتی برای سایت بوجود خواهد آمد.

بزرگترین خسارتی که از این طریق به کسب و کارها وارد می شود از دست دادن اعتماد جامعه هدف است. چراکه در ادامه جلب دوباره ی اطمینان مشتریان و جذب مشتری جدید نیازمند ساعت ها کار کاشناسی خواهد بود.
جهت آشنایی با اشتباهات رایج صاحبان کسب و کار در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت و روش های صحیح آن به مقالات زیر مراجعه نمائید.

بخش دوم : اشتباهات رایج کسب و کارها در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی