شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.
شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.

صفر تا صد طراحی سایت (بخش هشتم)

پس از ان که طراحی سایت به اتمام رسید، مرحله مهم دیگری آغاز می‌شود که برای همیشه باید ادامه داشته باشد. در این مرحله توسعه، اصلاح، به روز رسانی و نگه داری سایت باید اجرا شود.

ممکن است قبل از طراحی سایت، بخش هایی به نظرتان ضروری می آمده، اما پس از اجرا متوجه شدید مورد استفاده نیستند و بخش های دیگری باید جایگزین شود. 

هم‌چنین با توجه به رشد سریع فناوری همواره باید سایت خود را به روز نگه دارید. از سوی دیگر برای جلوگیری از کند شدن سایت و حمله هکرها و ... باید به مسائل امنیتی و به روزرسانی اهمیت داده و در اولویتهای کاری خود قرار دهید.

در ادامه برای اطلاعات بیشتر درباره انواع خدمات نگه داری وب سایت بیشتر بخوانید.

صفر تا صد طراحی سایت (بخش هفتم)

به نظر شما پس از طراحی سایت کار ما به اتمام می‌رسد؟

می‌توان گفت طراحی سایت 20 در صد از کار ما را تشکیل داده و تازه در ابتدای مسیر قرار گرفته‌ایم. پس از آن باید تلاش کنیم تا دیده شویم.

کاربر با جست و جوی کلمات کلیدی باید بتواند شما را پیدا کند. بنابراین تولید محتوا در این مسیر بسیار مهم است. 

به کارگیری اصول بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا بتوانید مخاطبان و مشتریان هدف خود را جذب نموده و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید.

هم‍‌چنین به کارگیری اصول سئو نیز موجب می‌شود تا شما هنگام جست و جو در رتبه های برتر گوگل قرار گیرید.

به روز رسانی و نگه داری از سایت نیز همواره باید صورت گیرد. در غیر این صورت سایت غیرقابل استفاده خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر درباره تولید محتوا بیشتر بخوانید.

صفر تا صد طراحی سایت (بخش ششم)

قبل از شروع طراحی سایت باید درباره مدل کسب و کار خود در فضای مجازی تحقیق و برنامه ریزی کنیم، طبق اطلاعات به دست آمده طرح پیشنهادی سایت خود را به صورت هر چه دقیق تر بنویسیم، سپس وارد مرحله طراحی سایت شویم. در نوشته های قبلی درباره نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب نیز صحبت کردیم.

یکی از اولین سوال‌هایی که ذهن همه را درگیر می‌کند میزان هزینه و زمانی است که صرف این کار می‌شود.

هزینه و زمان طراحی سایت با توجه به پیچیدگی‌ها، تعداد نیروی انسانی، جزئیات گرافیکی، فرآیندها و این که چه میزان از برنامه سایت از قبل وجود داشته و چه میزان باید نوشته شود، تعیین می‌شود.


طیف زمان و هزینه پروژه‌ها بسیار متفاوت است. برای مثال قالب‌های آماده ای وجود دارند که از قبل کدهای آن نوشته شده و با هزینه ای حدود 1 میلیون تومان و در زمانی کوتاه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.


برخی پروژه‌ها هم وجود دارند که نیازمند نیروی تخصصی و حرفه ای برنامه نویسی هستند تا برنامه را به صورت اختصاصی نوشته و فاز به فاز آن را اجرا کنند.این چنین پروژه‌ها می‌تواند حدود 700، 800 میلیون هزینه در بر داشته باشد و برای مثال در 6 ماه تا یک سال بهره برداری شود.


اما خوشبختانه اکثر پروژه‌ها همانند فروشگاه‌های آنلاین قبلا کد نویسی شده، بارها تست گرفته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند. در نتیجه با هزینه مقرون به صرفه تر و در زمانی کوتاه‌تر شما صاحب یک سایت می‌شوید.


برای اطلاع بیشتر تعرفه‌های طراحی سایت را مشاهده نمایید.


صفر تا صد طراحی سایت (بخش پنجم)

از آن جا شروع کردیم که درباره مدل کسب و کار خود و رقبا در فضای مجازی تحقیق و بررسی کنیم، سپس بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم، طرح اولیه سایت خود را با جزئیات هر چه بیشتر تعیین می‌کنیم. در مرحله بعد باید طرح خود را عملی کنیم. نیاز داریم تا کار خود را به دست متخصصین و افراد با تجربه بسپاریم تا تمام جزئیات و اصول را در طراحی یک سایت موفق اجرا کنند.


اما چه نکات مهمی در انتخاب این افراد و در واقع یک سازمان ارائه دهنده خدمات طراحی سایت وجود دارد؟

برخی نکات مهم که حتما باید به آن توجه کنید:


سابقه کاری و تجربه مناسب

پختگی و شفافیت در بستن قرارداد

تضمین در ارائه خدمات تعهد شده

ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی پس از اتمام پروژه

داشتن رزومه قوی و نمونه کارهای موفق

و...

در ادامه درباره دیگر نکات انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب بیشتر بخوانید.

صفر تا صد طراحی سایت (بخش چهارم)

در مراحل قبلی ابتدا درباره کسب و کار خود و رقبا در فضای مجازی تحقیق و بررسی کرده، سپس بر اساس اطلاعات به دست آمده شروع به طراحی شمای کلی از سایت کردیم و اجزا و بخش‌های مورد نیاز را هر چه دقیق تر تعیین نمودیم.

حالا می‌خواهیم ایده‌ها و طرح های خود را در این مرحله عملی کنیم.

در این مرحله ایده های ما ظاهر گرافیکی پیدا می‌کنند. طراحی گرافیکی و ظاهر سایت برای هر یک از حالت‌های دسکتاپ، موبایل‌های مختلف، تبلت تعیین می‌شوند.

در این مرحله اصول رابط کاربری و تجربه کاربری مناسب در راستای پاسخ به نیازها، چیدمان و عملکرد مناسب و هم چنین فرآیندهایی که سمت سرور باید اتفاق بیفتد نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند.

در این فاز باید برای اجرای طراحی سایت خود یک مجری توانمند انتخاب کرده تا بتوانید پروژه‌ای که در ذهن دارید را به نزدیک ترین شکل ممکن پیاده سازی کنید. هم چنین پس از طراحی سایت نیز باید در پشتیبانی و توسعه سایت همراه شما باشند. زیرا به روز رسانی و نگه داری سایت از عوامل بسیار حیاتی در موفقیت کسب و کار شما است.

بنابراین انتخاب یک سازمان معتبر به همراه تیم برنامه نویسی قوی که بتواند خدمات گارانتی و پشتیبانی را به شما ارائه دهد، بسیار مهم است.

در مرحله بعد با نکات مهم در انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب آشنا می‌شویم.