شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.
شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.

طراحی سایت برای صفحه اول گوگل

چرا باید در صفحه اول گوگل باشید؟

خود شما درباره هر موضوعی که جست و جو کنید، اصولا در همان صفحه اول به نتیجه مورد نظر دست می‌یابید و دیگر نیاز به بررسی صفحه‌های دیگر ندارید. بنابراین بسیار مهم است برای دیده شدن و افزایش ترافیک سایت، در صفحه اول نتایج جست و جو حضور داشته باشید.


اما چگونه در صفحه اول گوگل باشید؟

فاکتورهای بسیار زیادی در الگوریتم‌های گوگل جهت رتبه بندی سایت‌ها وجود دارد. بنابراین باید سعی کنید تا این عوامل را در سایت خود پیاده سازی کنید. از جمله...


سئو سورس

کدنویسی‌های سایت باید به صورت بهینه نوشته شوند و در واقع سئو باشند. بنابراین حتما در طراحی سایت از متخصصین حرفه‌ای استفاده کنید تا یک سایت با سئو سورس به شما تحویل دهند. عواملی چون فشرده سازی فایل‌ها، بهینه سازی تصاویر و ... در این بخش اهمیت دارند.


سئو محتوا

تولید محتوا در کلمات کلیدی حوزه کسب وکار و رعایت قوانین سئو در آن موجب می‌شود در کلمات کلیدی اختصاصی کسب و کار خود رتبه کسب کنید.


ریسپانسیو

با توجه به آن که امروزه حجم بسیاری از وب‌گردی‌ها با استفاده از موبایل صورت می‌گیرد، بسیار مهم است قالب سایت در صفحه موبایل نیز به درستی به نمایش درآید و به اصطلاح سایت ریسپانسیو باشد.


 تجربه کاربری

رعایت اصول تجربه کاربری موجب می‌شود دسترسی به محتوا و بخش مورد نظر در سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.


برای آشنایی بیشتر با سایر عوامل مقاله طراحی سایت برای صفحه اول گوگل را بخوانید.

چرا کاربرها سایت شما را ترک می‌کنند؟

اگر کاربران جذب سایت شما نشوند، به مرور مشتریان خود را از دست داده و بقای کسب و کار شما به خطر می‌افتد. در این راستا لازم است بدانید چه عواملی موجب می‌شوند تا کاربران سایت شما را ترک کنند. عواملی چون:


رابط کاربری سایت

حجم اطلاعاتی که در سایت به کاربر ارائه می‌دهید زیاد است. در نتیجه اطلاعات باید به صورت دسته بندی شده و با چیدمان صحیح در دسترس قرار گیرند. در غیر این صورت کاربر دچار سردرگمی شده و سایت را ترک خواهد کرد. حتما در هر مرحله از طراحی سایت باید در نظر داشت در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل باید به محتوای سایت دسترسی پیدا کرد.


تبلیغات

یکی از روش‌های جذاب و پردرآمد، تبلیغات سایر کسب و کارهای مجازی در سایت است. اما باید توجه داشت تبلیغات بیش از حد هم موجب آزار مخاطبین شده و هم توجه آن‌ها را از محتوای سایت شما کاهش می‌دهد. بنابراین باید به صورت بهینه از این قابلیت استفاده کنید.


طراحی سایت

ظاهر و جلوه بصری جذاب، نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبین دارد. در همان ثانیه‌های اول باید مخاطب را متوجه کسب و کار خود کرده و سعی کنید در ذهن او ماندگار شوید. استفاده از رنگ بندی مناسب و جذاب، فونت خوانا بسیار حائز اهمیت است.


به روز رسانی

سایت خود را به روز کنید. مخاطب در مواجهه با یک سایت قدیمی و بدون اطلاعات به روز، سریعا جذب سایت‌های رقیب می‌شود. حتما در نظر داشته باشید همواره همگام با رقبای خود پیش بروید.

برای آشنایی با سایر عوامل، مقاله علل ترک کاربر ازسایت را بخوانید.

امنیت وردپرس و مقابله با هک شدن

چه نکاتی را باید در افزایش امنیت یک سایت وردپرسی لحاظ کنید؟ به عبارتی باید این موضوع را بررسی کنیم چه عواملی بر امنیت سایت وردپرسی اثرگذار هستن. از مهم‌ترین عوامل می‌توان به

  • میزبانی وب
  • سطح دسترسی
  • قالب‌ها و پلاگین‌ها
  • نام کاربری و کلمه عبور
  • به روزرسانی‌ها و...
  • میزبانی وب
  • کیفیت سرویس میزبانی وب اهمیت بسیار زیادی در افزایش امنیت سایت دارد. حتما از یک سرویس دهنده معتبر استفاده کنید تا بتواند به روز رسانی و پشتیبانی از سخت افزار و نرم افزار را تحت نظر متخصصین حرفه‌ای انجام دهد.

سطح دسترسی

سطح دسترسی مناسب فایل‌ها و پوشه‌ها موجب می‌شود درها به روی هکرها بسته شود.


قالب‌ها و پلاگین‌ها

توصیه می‌کنیم از قالب‌های قفل شکسته و رایگان تا حد امکان استفاده نکنید. زیرا افراد بسیاری از این شرایط استفاده کرده و با استفاده از کدنویسی‌های مخرب به اطلاعات شما دست پیدا می‌کنند. بنابراین حتما از قالب‌های معتبر و استاندارد جهت حفظ امنیت سایت وردپرسی خود استفاده کنید.


نام کاربری و کلمه عبور

توصیه اکید می‌شود از نام کاربری و رمز عبور ساده، تکراری و کوتاه استفاده نکنید. زیرا هکرها می‌توانند به سادی به ان‌ها دسترسی پیدا کنند. برای نمونه حتما از حروف کوچک و بزرگ و کاراکترهای ویژه استفاده نمایید.


به روز رسانی هسته وردپرس

اگر زمان زیادی از انتشار یک هسته وردپرس بگذرد، هکرها فرصت پیدا می‌کنند تا راه‌های نفوذ به آن را بیابند. بنابراین حتما به روز رسانی‌ها را در سایت خود اعمال کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با سایر عوامل مقاله امنیت وردپرس را مطالعه کنید.

انواع زبان برنامه نویسی فرانت اند در طراحی سایت

برای طراحی، توسعه و ارتقا وب سایت خود باید برنامه نویسی کنید. زبان برنامه نویسی شامل مجموعه‌ای از نشانه‌گذاری‌ها و کدگذاری‌ها است. برنامه نویسی در طراحی سایت در دو بخش فرانت اند و بک اند صورت می‌گیرد.


فرانت اند چیست؟

برنامه نویسانی که در بخش فرانت اند فعالیت می‌کنند بیشتر بر آن چه که کاربر در ظاهر سایت مشاهده می‌کند، تمرکز دارند. در این سطح، یک برنامه نویس فرانت اند آن چه را که کاربر برای اولین بار در مرورگر خود مشاهده می‌کند را مدیریت می‌کند. وظیفه اصلی یک طراح سایت فرانت اند در ابتدا طراحی ظاهر مناسب و اصولی متناسب با اهداف و نیازهای سایت است.


کاربردی‌ترین‌ها در زبان برنامه نویسی فرانت اند


HTML

HTML به عنوان اولین زبان برنامه نویسی تحت وب در سال 1990 ایجاد شد و امکان طراحی سایت با امکانات جزئی را فراهم کرد. فایل‌های این زبان قابلیت اتصال به Css را نیز دارند. هم‌چنین در به روز رسانی‌های این زبان، امکان طراحی سایت ریسپانسیو نیز به وجود آمد.


CSS

Css در سال 1996 معرفی شد و انقلاب بزرگی در طراحی سایت ایجاد کرد و استاندارد سازی‌های لازم را در طراحی سایت ایجاد کرد. این نوع از فایل‌ها جهت زیباسازی فایل‌‌‌های HTML همچون رنگ بندی، نوع فونت، اندازه فونت، فاصله‌ها، چیدمان المان‌ها و ... به کار می‌روند.


Java Script

زبان در سال 1995 شروع به فعالیت کرد و سال‌ها است که در لیست محبوب ترین زبان های برنامه نویسی جای گرفته است. این زبان جهت زیبا سازی و ایجاد صفحات تعاملی در سایت بسیار کاربردی هستند. این

در ادامه برای آشنایی با سایر زبان‌ها، مقاله زبان برنامه نویسی طراحی سایت را بخوانید.

انواع روش‌های پرداخت در فروشگاه آنلاین

اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین را دارید حتما باید درگاه پرداخت دریافت کنید. اما انواع درگاه‌های پرداخت چیست و چگونه می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید؟ در ادامه همراه ما باشید.


انواع درگاه پرداخت

دو نوع درگاه پرداخت موجود است:

  • مستقیم
  • واسطه

درگاه پرداخت مستقیم

برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم باید از طریق بانکی که در آن حساب دارید، اقدام کنید. اما قبل از ان لازم است حتما

  • سایت فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده باشید
  • اینماد داشته باشید
  • مدارک مورد نیاز چون کارت ملی، شناسنامه و مجوز کسب و کار خود را همراه داشته باشید

درگاه پرداخت واسطه

درگاه‌های واسط توسط شرکت‌های خاصی ارائه می‌شوند. برای دریافت درگاه پرداخت واسطه نیازی نیست حتما سایت شما راه اندازی شده باشید، اینماد داشته باشید یا مجوز کسب و کار خود را دریافت کرده باشید. هم‌چنین در مدت زمان کوتاهی برای شما فعال خواهد شد.


تفاوت درگاه پرداخت مستقیم و واسطه

درگاه پرداخت مستقیم با توجه به ملزومات و مدارکی که نیاز دارد(همچون اینماد، مجوز کسب و کار) زمان بیشتری برای فعال شدن نیاز دارد. اما درگاه واسط در زمان کوتاهی فعال می‌شود و ملزومات خاصی ندارد.


درگاه مستقیم کارمزد ندارد و به صورت آنی پول به حساب شما واریز می‌شود. اما درگاه واسط شمامل کارمزد است و تسویه حساب به روش پایا صورت می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر مقاله انواع روش پرداخت در فروشگاه آنلاین را مشاهده کنید.