شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.
شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش چهارم : نحوه برآورد هزینه ها

از مهم ترین معیارها برای تشخیص بهترین شرکت طراحی سایت نحوه برآورد هزینه ها و ارائه قیمت های منطقی و به صرفه است. هرچند رفتار خریدار همواره میل به ارزان ترین پیشنهاد دارد اما تجربه ثابت کرده هنگامی که کسب و کارها با قیمت های اصطلاحا افسانه ای مواجه اند و انتظار معجزه از شرکت مجری طراحی سایت دارند؛ در واقع هیچگاه معجره ای در کار نخواهد بود.

علت قیمت پایین آن ها به کار گرفتن افرادی در پروژه است که عموما کارشناسانی بی تجربه هستند. علاوه بر این برخلاف روال موجود در بهترین شرکت طراحی سایت بسیاری از خدماتی که مشتری انتظار دریافت آن ها را دارد، ارائه نشده و انتظارات مشتری هیچگاه برآورده نمی شود. در نتیجه حاصل امر پروژه ای ست که به طور ناقص انجام گرفته و در ادامه هزینه های بیش تری به دنبال خواهد داشت. در این زمینه در سری مقالات برآورد هزینه طراحی سایت به تفصیل صحبت شده است.

به عنوان مثال برای طراحی رابط کاربری هنگامی که طراح سایت چند قالب محدود به مشتری خود ارائه کرده و از وی می خواهد از بین آن ها یک قالب را انتخاب کند؛ این بدان معناست که قالب توسط وی طراحی نشده است. و از قالب های عموما آلوده که در فضای اینترنت به طور رایگان موجود است استفاده می شود. در چنین حالتی کیفیت کار و نتیجه نهایی به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایت طراحی شده توسط یک شرکت طراحی سایت خوب نمی باشد.

از دلایل دیگر که شرکت مجری طراحی سایت با عنوان بهترین شرکت طراحی سایت از قالب های آماده استفاده نمی کند سورس نامناسب آن ها برای سئو است. باید توجه داشت آنچه به طور رایگان و از منبع نامشخص دریافت شده قابلیت گارانتی شدن را نداشته و در ادامه برای اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو نامناسب است. بنابراین در ادامه کسب و کار را با هزینه بالاتری مواجه می سازد.

بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی ست که در ابتدا با برگزاری جلسات مشاوره نیاز کسب و کار هدف را آنالیز کرده و طبق نظرات متخصصان، اصول زیباشناسی، روانشناسی مخاطب و سلیقه ی مشتریان  یک فالب را تماما از بالا تا پایین به طور اختصاصی طراحی کند. سپس کدنویسی قالب طراحی شده بر روی PHP  و پس از آن HTML انجام شده و پس از اجرا به مشتری تحویل داده شود.

کسب و کارها می توانند در تماس با واحد مشاوره شرکت فراکارانت، مشاوره رایگان اولیه برای پروژه طراحی سایت خود دریافت نموده و پس از دریافت پروپوزال متناسب با نیازها و سرمایه خود جهت برگزاری جلسات طراحی سایت زمان اختصاصی خود را داشته باشند. شرکت فراکارانت در گام بعدی پس از تحویل سایت نیز دارندگان وب سایت را تنها نگذاشته و خدماتی همچون جلسات آموزشی نحوه کار با وب سایت و امکان اعمال تغییرات در یک بازه زمانی مشخص را ارائه می کند. علاوه براین یک شرکت طراحی سایت خوب پس از پایان طراحی سایت خدمات گسترده ای در قالب خدمات نگهداری وب سایت ارائه می کند.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

بخش اول : مدت زمان سابقه فعالیت
بخش دوم : میزان به روز بودن فناوری های به کار گرفته شده
بخش سوم : تنوع در حوزه فعالیت مشتریان

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش سوم : تنوع در حوزه فعالیت مشتریان

یکی دیگر از معیارها برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تنوع و تعدد در حوزه فعالیت کسب و کارهایی ست که برایطراحی سایت به آن مراجعه می کنند. تشخیص این امر با یک نگاه اجمالی به رزومه و نمونه کارهای طراحی سایت یک شرکت قابل تشخیص است.

چنانچه در مجموعه نمونه کارها یک نوع خاص از کسب و کار به عنوان مثال آژانس هواپیمایی بیش تر مشاهده شود، تنوع مورد نظر وجود ندارد. هرچند تمرکز بر برخی حوزه ها شاید تا حدودی باعث بالا رفتن تجربه شرکت طراحی سایت در آن زمینه شود اما پس از مدتی کار در زمینه ی مشابه و استفاده از روش های تکرارپذیر خلاقیت از بین خواهد رفت.

توصیه فراکارانت برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بررسی نمونه کارهای شرکت هاست. چنانچه مجموعه متنوعی از کسب و کارها در دایره مشتریان یک شرکت وجود داشت می توان آن را گزینه ای برای بهترین شرکت طراحی سایت و اجرای پروژه طراحی سایت خود دانست و از دانش متنوع و خلاقانه آن بهره مند شد.

همچنین ذکر این نکته ضروری ست که پروژه طراحی سایت “حل یک مسئله”  است که هدف آن پیش رفت و رشد کسب و کار می باشد. بنابراین بهترین شرکت طراحی سایت برای این منظور شرکتی ست که توانایی بالایی در حل مسئله داشته باشد. هنگامی که یک شرکت در پاسخ به درخواست طراحی سایت پروپوزال و برنامه ای متناسب با اندام آن کسب و کار ارائه می دهد و تنها به پروپوزال ها و راه حل های تکراری بسنده نمی کند می توان از آن به عنوان یک شرکت طراحی سایت خوب که معیار حل مسئله و تنوع و تناسب در راه حل را نیز داراست؛ نام برد.

البته باید توجه داشت شرکت مجری که ممکن است به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت ایران شناخته شود روزانه با تعداد  ۲۵ تا ۳۰ درخواست طراحی سایت روبروست. درخواست هایی که تعداد قابل توجهی از آن ها پروژه های نسبتا کوچکی محسوب می شوند که نیاز به صرفه جویی در زمان و هزینه دارند. بنابراین شرکت طراحی سایت تهیه پیشنهاد را در بازه زمانی محدودی انجام می دهد. اما همانطور که گفته شد چنین شرکتی به دلیل توانایی بالا در حل مسئله و تنوع مشتریان، پروپوزالی به مراتب بهتر، اصولی تر، و به صرفه تر از سایر شرکت ها ارائه می دهد.

بنابراین باید پروپوزال ارائه شده را متناسب با مدت زمانی که شرکت صرف ارائه آن کرده است مورد بررسی قرار داد. همچنین هنگامی که از تناسب پروپوال ارائه شده با قامت کسب و کار هدف صحبت می شود منظور رعایت نکاتی شامل موارد زیر است:

امکان طراحی قالب اختصاصی کسب و کار، انجام مشاوره اختصاصی ویژه کسب و کار، پاسخ به درخواست های خاص و نگرش های متفاوت، امکان بهره مندی از مشاورین با تجربه، تسلط به انواع کسب و کارها.

شرکت مهندسین فراکارانت از آغاز فعالیت خود تا به امروز افتخار داشته با بهترین های تمامی حوزه های کسب و کار در زمینه طراحی سایت و ارائه سایر خدمات فضای مجازی همکاری داشته باشد. علاوه بر آن طیف وسیع و متنوعی از پروپوزال ها و قراردادهای طراحی سایت برای کسب و کارهای متفاوت در اندازه های مختلف را در رزومه دارد. برای آشنایی بیش تر با این موارد به بخش نمونه کارها مراجعه نمائید. هم چنین برای دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در ارتباط باشید.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

بخش چهارم : نحوه برآورد هزینه ها

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش دوم : میزان به روز بودن فناوری های به کار گرفته شده

از دیگر شاخصه هایی که می توان براساس آن بهترین شرکت طراحی سایت را شناسایی کرد، میزان به روز بودن فناوری ها و پلتفرم هایی ست که در طراحی سایت و سایر خدمات نگهداری سایت خود به کار می برد.

ذکر این نکته ضروری ست که بهترین شرکت طراحی سایت به میزانی از دانش حرفه ای دست یافته است که حتی در میزان به روز بودن فناوری ها نیز تعادل برقرار می کند. چنانچه یک فناوری به محض ورود به بازار مورد استفاده قرار گیرد امکان آنکه تعداد متخصصان کم تری قادر به کار کردن با آن باشند بسیار وجود دارد. همچنین ممکن است به تدریج  باگ ها و اشکالات احتمالی موجود در آن کشف شود.

در نتیجه توصیه فرکارانت به کسب و کارهایی که به دنبال یافتن بهترین شرکت طراحی سایت هستند توجه به این نکته است که شرکت ها تا چه حد از فناوری های به روز و در عین حال همگانی استفاده می کنند.

گاهی برخی شرکت ها در طراحی سایت از پلتفرم های اختصاصی خود استفاده می کنند. وبه این دلیل خود را بهترین شرکت طراحی سایت می نامند. باید توجه داشت برای آنکه استفاده از یک پلتفرم اختصاصی توجیه اقتصادی داشته باشد حداقل نیاز به تعداد انتشار بیش از ۳۰  تا ۴۰ هزار مرتبه دارد. در این صورت است که شرکت مذکور می تواند با توجه به تعداد و نیاز مشتریان پیوستگی کار بر روی آن را حفظ کرده و یک تیم متخصص برای بروزرسانی هایی بعدی به آن اختصاص دهد. اما از آنجایی که معمولا تعداد مشتریان بسیار کم است، از نظر اقتصادی احتمال رقابت با  یک مجموعه نرم افزار کاملا بروز و قوی همچون وردپرس بسیار پایین خواهد بود.

تیم های طراحی سایت و برنامه نویسی وب در آتلیه های طراحی سایت شرکت مهندسین فراکارانت تمامی امکانات به روز را پس از بررسی و عبور از مراحل اشکال یابی در فاصله زمانی مناسبی پس از انتشار در لیست منابع خود گنجانده و به کار می برند.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خدمات طراحی سایت و سایر خدمات فضای مجازی با واحد مشاوره فراکارانت تماس بگیرید.

بخش اول : مدت زمان سابقه فعالیت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بخش اول : مدت زمان سابقه فعالیت

در میان شاخص های متنوع جهت ارزیابی یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت مدت زمان سابقه فعالیت یک شاخص ارزشمند است. زیرا یک شرکت طراحی سایت دارای سابقه طولانی مدت از نقاط آغازین فعالیت خود عبور کرده و احتمال عدم ادامه فعالیت آن در آینده بسیار پایین است. در نتیجه اعتماد به آن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت که قرار است نقطه تماس (touch point) اصلی یک کسب و کار را طراحی و راه اندازی کند آسان تر خواهد بود.

همانطور که در مقالات بخش نگهداری وب سایت به تفصیل گفته شد، نگرانی اصلی کسب و کارها امکان ادامه همکاری با شرکت طراحی سایت پس از پایان فاز طراحی ست. امروزه بخش اعظمی از  مراجعات را کسب و کارهایی تشکیل می دهند که دارای وب سایت بوده و درخواست ایجاد تغییرات و بروزرسانی وب سایت خود را دارند. اغلب اوقات به دلیل عدم دسترسی به شرکت طراح سایت اولیه، طراحی دوباره یک وب سایت جدید نسبت به کار بر روی وب سایت موجود توجیه اقتصادی بیش تری برای آنان دارد.

باید توجه کرد یک وب سایت همانند یک موجود زنده و پویا برای ادامه رشد و بالندگی خود و حضور در صفحات اول گوگل به یک تیم طراح نیاز دارد که از ابتدا به عنوان حامی در کنار دارندگان سایت حضور داشته و در ادامه نیز سایر خدمات نگهداری وب سایت را ارائه دهد. کسب و کارها با انعقاد قرارداد طراحی سایت و دریافت خدمات نگهداری وب سایت از یک شرکت معتبر با سابقه طولانی می توانند از این امر که پروژه خود را به بهترین شرکت طراحی سایت سپرده اند و تا سالیان سال  از خدمات و مزایای آن بهره مندند اطمینان خاطر یابند.

علاوه بر این شرکت طراحی سایت خوب با سابقه طولانی به طور درون سازمانی به مرحله ای از نظم و انسجام رسیده است که تمامی فرآیندها و عملکردها درآن کاملا شفاف و مشخص است. در واقع بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی ست که در آن روند اجرای یک پروژه پس از فازبندی در واحدهای مختلف آغاز شده و واحد کنترل پروژه نیز بر این روند نظارت دقیق داشته باشد. در این صورت مشتریان نگران عدم شفافیت در مسیر اجرا نیستند.

شرکت طراحی سایت خوب بهینه ترین و به صرفه ترین مسیر ممکن را انتخاب کرده و مشتریان خود را در جریان کامل روند اجرای پروژه و وضعیت فعلی آن ها در آن مسیر قرار می دهد. حال آنکه یک شرکت با سابقه کمتر در روند انجام کار خود به روش درست و بهینه نرسیده و مشتریان را با علامت سوال های بسیار و ابهامات فراوان رها می کند.

از دیگر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب تنوع زمینه های فعالیت ناشی از سال ها فعالیت است. یک مجموعه در طی سالیان در هر پروژه با مسائل و نکات جدیدی روبرو می شود. این تجربیات شرکت را به بهترین شرکت طراحی سایت تبدیل می کند که در آن احتمال رخدادهای متوقف کننده پروژه به صفر می رسد. در واقع عنصر تجربه و پختگی شرکت باعث می شود سرویس های به صرفه تر که به صلاح کسب و کار مشتریان است را برای آنها پیش بینی کند.

همچنین ناشی از تجربه کسب شده در طی سالیان، مواردی چون مشتری مداری، توجه به حقوق مشتری، اجرای سرویس ها با کیفیت واقعی از حالت شعاری خارج شده و جنبه علمی و عملی پیدا می کند. برای بهترین شرکت طراحی سایت با سابقه طولانی مدت حفظ یک مشتری از جذب مشتریان جدید اهمیت بیش تری پیدا می کند. شرکتی که در طی سالیان به چنین نتیجه ای رسیده؛ رعایت حقوق مشتری برای آن به یک اصل عینی بدل شده است. دیده می شود که در مجموعه های جدید و نوپا تصمیماتی گرفته می شود که چندان مشتری مدارانه نبوده و در واقع تلاشی برای ثبیت موقعیت خود شرکت است. بنابراین میزان اهمیت تجربه و سابقه در انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب بسیار موثر است.

در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید توجه کرد میزان سابقه محدود به ۵ یا ۱۰ سال بوده و یا شرکت مذکور دارای سابقه نزدیک به ۲۰ سال است. البته ذکر این نکته ضروری ست که برخی شرکت ها با سابقه ۱۵ تا ۲۰ ساله ماهیت پیمانکاری برای برخی شرکت های دولتی دارند. هرچند این میزان سابقه نیز در مقابل شرکتی با سابقه کمتر قابل قبول است اما ترجیح اصلی برای انتخاب شرکت طراحی سایت خوب، سابقه به همراه تنوع در کار، تنوع در تجربه و تنوع در رخداد است. بنابراین شرکت پرسابقه با مجموعه سوابق متنوع بهترین شرکت طراحی سایت برای واگذاری پروژه است.

شرکت مهندسین فراکارانت افتخار داشته است از سال ۱۳۷۷ و در روزهای آغازین ورود ارتباطات اینترنتی به ایران فعالیت خود را آغاز کند. در ابتدا و به دلیل کمتر توسعه یافتگی زیرساخت ها، این خدمات به مشتریان دولتی که انگیزه و علل بیشتری جهت طراحی سایت داشته اند ارائه شده است. در طی این سال ها نیز با ارائه خدمات متنوع، تولید نرم افزارهای مدیریت محتوا و گسترش واحد طراحی و برنامه نویسی وب خود همواره سعی کرده در بالای لیست انتخاب مشتریان باقی بماند.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.

هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و سایر خدمات فضای مجازی با واحد مشاوره فراکارانت تماس بگیرید.

بخش دوم : میزان به روز بودن فناوری های به کار گرفته شده

نگهداری وب سایت

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

یک وب سایت پس از پایان مرحله طراحی سایت و بارگذاری همواره در معرض خطرات تهاجمی قرار خواهد داشت. از این رو خدمات امنیت وب سایت که در گروه خدمات نگهداری وب سایت قرار می گیرند بسیار حائز اهمیت است.

هر وب سایت  با توجه به کابرد خود از درجات امنیتی مختلفی برخوردار است. به عنوان مثال وب سایت یک بانک نیاز به درجه بالایی از امنیت دارد. خدمات امنیت وب سایت شامل چندین بخش است.

بخش اول امن سازی فضای هاست و میزبانی ست؛ به طوری که نوع و میزان دسترسی ها و فعالیت های فضای هاست و میزبانی کاملا مشخص می گردد.

بخش دوم تنظیمات استاندارد و مشخصی ست که باید بر روی پایگاه داده ی وب سایت اعمال گردد. باید توجه داشت یک وب سایت بدون این تنظیمات نیز عملکرد صحیح خود را خواهد داشت. اما  در این صورت مهاجمین به راحتی امکان نفوذ و استفاده از منابع را می یابند. این تنظیمات امنیتی به سخت سازی یا مقاوم سازی معروف است.

اقدامات امنیتی برخلاف سایر خدمات نگهداری سایت عموما یک بار صورت می گیرد و در مقاطع زمانی مختلف با توجه به استاندارهای جدید مورد بررسی قرار گرفته  و در صورت نیاز بروزرسانی می شوند.

بخش سوم امنیت وب سایت مربوط به رفتار راهبر سایت است که تا چه حد از گذرواژه های خود حفاظت کند. تیم طراحی سایت فراکارانت این قبیل مسائل مربوط به امنیت وب سایت را در جلسات آموزشی و پس از پایان فاز طراحی به فرد نماینده دارنده سایت کاملا آموزش می دهد.

خدمات نگهداری وب سایت شامل انواع مختلفی ست که آگاهی و استفاده از آن ها برای تمام دارندگان سایت ضروری ست. جهت آشنایی کامل به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمائید.

هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه پشتیبانی سایت با واحد مشاوره فراکارانت تماس حاصل نمائید.

بخش اول : انواع خدمات نگهداری وب سایت
بخش دوم : معرفی خدمات گارانتی وب سایت
بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت
بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی
بخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت
بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا