شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.
شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.

طراحی سایت مشابه بیمیتو

با طراحی سایت مشابه بیمیتو می‌توان ...

بدون محدودیت در مکان و زمان به مشتریان دسترسی پیدا کرد

انواع شرکت‌های بیمه و خدمات بیمه را به کاربران معرفی کرد

ارائه امکان مقایسه انواع خدمات و شرکت‌ها به کاربران 

صرف هزینه به مقرون به صرفه با بازدهی بالا در زمینه بازاریابی 

امکان ارائه خدمات بیمه به صورت آنلاین و سرعت بخشی در زمان انجام خدمات

و....

امکانات طراحی سایت مشابه بیمیتو

  • معرفی شرکت های بیمه
  • معرفی خدمات هر شرکت بیمه
  • دسته بندی خدمات بیمه در منو
  • ارائه خدمات آنلاین بیمه
  • ارائه سیستم پرداخت آنلاین
  • ثبت نام آنلاین
  • شخصی سازی خدمات بیمه بر اساس نیاز کاربر
  • مرتب سازی خدمات بر اساس قیمت، سطح رضایت، توانمندی و ...
  • طراحی صفحه اخبار و اطلاعیه
  • سئو سایت
  • طراحی ریسپانسیو جهت نمایش صحیح صفحات سایت در موبایل

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت مشابه بیمیتو را دنبال کنید.

طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی استایل

با طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی استایل  ...

به مخاطبین هدف راحت‌تر دسترسی پیدا می‌کنید

محصولات را در دسته بندی‌های مشخص به کاربر معرفی می‌کنید

با ارائه محتوای جذاب درباره محصولات، کاربران را ترغیب به خرید خواهید کرد

 محدودیت مکان و زمان را در دسترسی به مشتری حذف خواهید کرد

 انجام فرآیندهای ثبت سفارش و فروش کوتاه تر می‌شود

و...

امکانات طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی استایل چیست؟

طراحی صفحه درباره ما :

در صفحه درباره ما می‌توان اطلاعات فروشگاه، سوابق و گواهی‌ها و مجوزها را با کاربر جهت جلب اعتماد به اشتراک گذاشت.

طراحی صفحه تماس با ما :

در این صفحه اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و لینک شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

طراحی منو :

با ایجاد منو در طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی استایل محصولات با چیدمان مشخص برای کاربر دسته بندی می‌شوند.

طراحی صفحه معرفی محصول :

در هر صفحه مشخصات و ویژگی‌های محصول در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. از انواع متن، تصویر و ویدئو می‌توان در این بخش استفاده کرد.

طراحی فروشگاه آنلاین :

 راه اندازی سیستم ثبت سفارش، درگاه پرداخت، صدور فاکتور خرید، پیگیری وضعیت سفارش و... 

طراحی مارکت پلیس :

یعنی علاوه بر فروش محصولات خود می‌توانید محصولات سایر فروشگاه‌ها را نیز در سایت خود قرار داده و به فروش برسانید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی استایل را دنبال کنید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

چرا کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن نیاز دارد ؟

با توجه به آن که امروزه موبایل در دسترس همه افراد است، می‌تواند سهولت بسیاری در انجام امور و فرآیندها ایجاد کند. از این رو این روزها اپلیکیشن‌ها بسیار مورد استقبال کاربران واقع شده‌اند. شما نیز با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود می‌توانید تعامل خود را همواره با کاربران حفظ کرده، به روز رسانی‌ها، محصولات جدید، تخفیف‌ها و ... را به صورت لحظه‌ای در اختیار آن‌ها قرار داده و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید.

امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟

اپلیکیشن‌ها می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. در زمینه آموزشی، سرگرمی، انجام امور خدماتی و... در این میان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار مورد استقبال است. در چنین اپلیکیشنی چه برای اندروید، چه IOS  و چه وب اپلیکیشن می‌توان امکانات متنوعی قرار داد. از جمله...

ثبت نام و عصویت آنلاین کابران

امکان جست و جوی محصولات

دسته بندی محصولات

معرفی محصولات

ثبت سفارش در سبد خرید

صدور فاکتور و لیست سفارش

پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین

امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش

سوابق خرید در پنل کاربری مشتری

امکان ارائه پیشنهاد‌های روز، تخفیف‌ها، ارزان‌ترین‌ها و...

ارسال نوتیفیکیشن

طراحی ظاهری جذاب با کاربری آسان و به دور از پیچیدگی

پنل مدیریت و گزارش میزان فروش برای صاحب کسب و کار و...

چگونگی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن کاملا بر اساس نیازهای کسب و کار، نیازهای مشتریان و تحلیل رقبا صورت گرفته و ظاهر آن بر اساس اصول رابط کاربری و تجربه کاربری شکل می‌گیرد. در ادامه درباره نحوه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بیشتر بخوانید.

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان چه مزایایی به همراه دارد؟

امکان برقراری ارتباط و حفظ تعامل با استادها و زبان آموزان

اطلاع رسانی‌ها و به روز رسانی‌ها از طریق نوتیفیکیشن‌ها به سرعت به دست کاربر می‌رسد

کاربر می‌تواند بر اساس نیاز خود سطح یادگیری را شخصی سازی کند

کاربر می‌تواند در هر زمان و مکان به یادگیری بپردازد

کاربر می‌تواند میزان پیشرفت خود را بسنجد

کاربری آسان‌تری در استفاده از اپلیکیشن وجود دارد

امکان کسب درآمد و پیدا کردن مخاطبین هدف آسان تر است

و...

چه مراحلی برای طراحی اپلیکیشن آموزش زبان نیاز است؟

1-اهدف کسب و کار، علایق و نیازهای مشتریان و رفتار رقبا را بررسی کنید

2-بر اساس موارد بالا امکانات اپلیکیشن را طراحی کنید

3-ظاهر اولیه اپلیکیشن را نیز بر اساس اهداف تعریف شده تعیین کنید

4-پروژه را به دست تیم فنی بسپارید

5-فاز به فاز از مراحل پروژه آگاه شوید

6- از خدمات پشتیبانی پس از اتمام پروژه استفاده کنید

چه امکاناتی را در طراحی اپلیکیشن آموزش زبان باید قرار دهید؟

در طراحی اپلیکیشن آموزش زبان می‌توانید امکانات بی شماری را قرار دهید. از جمله...

ثبت نام و عضویت آنلاین کاربران

دسته بندی دوره‌های آموزشی بر حسب موضوع، نوع مهارت، سطح و...

امکان شخصی‌سازی سطح یادگیری

جست و جوی دوره‌ها

ارسال نوتیفیکیشن جهت اطلاع رسانی‌ها

ایجاد سیستم نظرسنجی برای هر دوره آموزشی

درگاه پرداخت جهت فروش دوره‌ها

راه اندازی سیستم آزمون آنلاین و تعیین سطح

و...

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله طراحی اپلیکیشن آموزش زبان را دنبال کنید.

تعرفه تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز چگونه است؟

با پرداخت هزینه به گوگل می‌توانید در نتایج برتر جست و جو قرار گیرید. در واقع شما به گوگل یک سری کلمات کلیدی مشخص ارائه می‌دهید. در صورتی که کاربران این کلمات کلیدی را جست و جو کنند، لینک شما را در نتایج برتر جست و جو مشاهده خواهند کرد. اگر بر لینک شما کلیک کنند، از حساب گوگل ادز، پول کم خواهد شد. مزیت استفاده از این روش، نشانه گیری مخاطبین هدف است. بنابراین تبلیغات با بالاترین میزان بازدهی صورت خواهد گرفت. اما تعرفه تبلیغات در گوگل ادز چیست و چه عواملی ان را مشخص می‌کند.


چه عواملی بر تعرفه تبلیغات در گوگل ادز اثرگذار هستند؟

نوع کسب و کار شما و میزان فعالیت رقبای شما در فضای مجازی

انتخاب کلمات کلیدی بهینه و متناسب با اهداف کسب و کار شما

محتوای متنی و لندینگ جذاب جهت تبلیغ

مدیریت صحیح اکانت گوگل ادز 


با چه واحد پولی هزینه تبلیغات را پرداخت کنید؟

با انواع واحدهای پولی مورد تایید گوگل می‌توان به تعرفه تبلیغات در گوگل ادز پی برد و آن را پرداخت کرد. برای نمونه دلار آمریکا، لیر ترکیه و درهم امارات.در ادامه با تعرفه تبلیغات در گوگل ادز بیشتر آشنا شوید.