شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.
شرکت طراحی سایت فراکارانت

شرکت طراحی سایت فراکارانت

فراکارانت با بهره گیری از برترین کارشناسان فارغ التحصیل از دانشگاههای فنی تهران در سال 1376 ایجاد شد و همواره با نشانه گیری جدیدترین و مهمترین فناوری ها یاریگر مشتریان خود بوده است. افتخار داریم تا سال 95 به بیش از 34000 کسب و کار خدمات ارائه کرده ایم.

بایدها و نبایدها در طراحی سایت با قالب آماده (بخش سوم)

سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا باید طراحی سایت با قالب آماده داشته باشیم یا طراحی سایت اختصاصی؟


در این مرحله باید هوشمند عمل کنیم.  یعنی اگر کسب و کارمان را جدی گرفته‌ باشیم، دو انتخاب پیش رو داریم. انتخاب اول استفاده از قالب برنامه نامه نویسی اختصاصی برای پیاده سازی تک به تک تمام ایده ها در وب سایت است. انتخاب دوم استفاده از قالبی است که توسط یک تیم حرفه‌ای نوشته شده و گارانتی می‌شود.

همان طور که گفته شد این فضا یک اکوسیستم است. در این اکوسیستم برنامه نویسانی هستند که شروع به برنامه نویسی سمت کاربر و سرور کرده و قالب‌های حرفه‌ای طراحی نموده‌اند.


این قالب‌ها به دو دسته تقسیم می‌شدند. دسته اول قالب‌هایی که تنها خوش ظاهر بوده  گرافیک قوی داشتند. دسته دوم هم قالب‌هایی است که علاوه بر خوش ظاهر بودن، عملکرد بالا و کدنویسی قوی داشتند.


به طور کل مخاطب عام در شروع کار از کیفیت کدنویسی باخبر نمی‌شود ودر ابتدا بیشتر ظاهر سایت مورد توجه مخاطب واقع می‌شود. بنابراین افرادی از این فرصت استفاده کرده و با هزینه های بسیار پایین سایت های خوش ظاهر، اما بدون کیفیت را به مشتریان فروختند.


از سوی دیگر در این اکوسیستم افرادی به وجود آمدند که این قالب‌ها را خریداری نموده و نال کردند(لایسنس پولی آن را از بین بردند) و برای سود بردن خود درکدها یک سری تغییراتی ایجاد نمودند( برای مثال ارسال ایمیل‌های اسپم و...). سپس با عنوان قالب رایگان، آن‌ها را برای دانلود در داخل وب سایت گذاشتند. افرادی هم در ایران این قالب ها را ترجمه کرده و به صورت فارسی در اختیار مشتریان قرار دادند. درنهایت این قالب‌ها توسط بسیاری از افراد دانلود شد و با این کار منابع وب سایت آن‌ها در اختیار هکرها قرار گرفت. در ادامه برای آشنایی بیشتر درباره طراحی سایت با قالب آماده بیشتر بخوانید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

در این نوشته می‌خواهیم بدانیم طراحی سایت فروشگاهی ارزان مناسب چه دسته از کسب و کارهایی است و چه امکانات و ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟


کسب و کارها در این فضا به دو دسته تقسیم می‌شوند.

1-کسب و کارهایی که به شکل سنتی فعالیت می‌کنند و در فضای واقعی حضور فیزیکی دارند. اکنون قصد دارند با حضور در فضای مجازی محصولات خود را در سطح گسترده‌تری به فروش برسانند.


2-کسب و کارهایی که تنها بر اساس پلتفرم آنلاین شکل گرفته‌اند و فقط در فضای مجازی فروش دارند.


اگر در دسته دوم قرار دارید، توصیه می‌شود از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید. زیرا نیاز دارید با دقت، ظرایف بسیاری را در سایت خود پیاده سازی کنید و این با طراحی سایت ارزان امکان پذیر نیست.


اما اگر در دسته اول قرار دارید می‌توانید با صرفه جویی در زمان و هزینه از طراحی سایت فروشگاهی ارزان استفاده کنید. طراحی‌های استانداردی که از قبل توسط برنامه نویسان حرفه‌ای نوشته شده‌اند، بارها مورد استفاده قرار گرفته، اشکلات آن اصلاح شده و در حال به روز رسانی هستند. 


اما پیشنهاد می‌شود برای ظاهر سایت خود اختصاصی سازی انجام دهید و طبق اهداف و هویت کسب و کار خود عمل کنید. در ادامه برای برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقاله طراحی سایت فروشگاهی ارزان را دنبال کنید.



بایدها و نبایدها در طراحی سایت با قالب آماده (بخش دوم)

در بخش اول درباره پلتفرم های رایگانی چون وردپرس و جوملا و... صحبت شد و از موفقیت وردپرس در این زمینه گفته شد. اما پیش از آن که به بحث درباره مزایا و معایب قالب‌های آماده بپردازیم کمی درباره مدل درآمدی وردپرس بدانیم.


نکته ای که باید به آن توجه شود آن است مدل های کسب و کار فریمیوم (خدمات اصلی به صورت رایگان و خدمات جانبی به صورت پولی عرضه می‌شود)  که از قوی‌ترین مدل‌های کسب و کار امروز به شمار می‌آیند مانند سایت های داخلی چون دیوار، با ما  و... از این جا نشئت می‌گیرد که 90 درصد افراد خدمات رایگان دریافت می‌کنند و 10 درصد افراد بابت دریافت خدمات حرفه‌ای هزینه پرداخت می‌کنند.


بنابراین باید در نظر بگیریم از 300 میلیون سایت با بستر وردپرس، حدود 270 میلیون وبسایت‌های حرفه‌ای و جدی نیستند، اما به هر حال اکوسیستم را بزرگ می‌کنند. بزرگ شدن اکوسیستم به تیم‌های بزرگ انرژی می‌دهد تا از آن 10 درصدی که برای دریافت خدمات هزینه پرداخت می‌کنند تامین منابع شوند و در این مسیر پیشرفت کنند.


اکنون سوالی که پیش می‌آید آن است که باید قالب آماده استفاده کنیم یا اختصاصی؟ در بخش بعدی همراه ما باشید




تحلیل و بررسی عوامل موفقیت نی نی سایت

نی نی سایت یک سایت اطلاع رسانی است که در حوزه مسائل مربوط به کودک و مادر طراحی شده است. این سایت در طول این سال‌ها توانسته مخاطبین بسیاری را جذب کند و از این رو ترافیک بسیار بالایی دارد. 


همین ترافیک بالا موجب شده منبع بسیار خوبی جهت تبلیغات اینترنتی باشد و کسب درآمد قابل توجهی از این طریق داشته باشد.


اما نقطه موفقیت نی نی سایت در چیست؟


تولید محتوا را می‌توان نقطه اصلی موفقیت دانست. آن هم محتوایی که به دست خود کاربران تولید می‌شود. در واقع فضایی در سایت فراهم شده تا مادران درباره مسائل مختلف و نیازهای خود تبادل نظر کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا محتوای جذاب بر اساس نیاز کاربر تولید شود. نکته اصلی آن است که سایت عملا هزینه‌ای برای تولید محتوا نمی‌کند و به صورت رایگان توسط کاربر تولید خواهد شد.


اگر شما هم قصد دارید در هر زمینه‌ای طراحی سایت اطلاع رسانی داشته باشید، بهتر است به این نکته توجه کنید مخاطبین شما چه نیازها و علایقی دارند، سپس بر اساس این موارد تولید محتوا کنید. در این صورت است که می‌توانید مخاطبین را جذب سایت خود نمایید.


در ادامه می‌توانید با امکانات و ویژگی‌های طراحی سایت نی نی سایت بیشتر آشنا شوید.

بایدها و نبایدها در طراحی سایت با قالب آماده (بخش اول)

در خصوص طراحی سایت با قالب آماده جست و جوهای زیادی در اینترنت شکل می‌گیرد، قبل از بررسی مزایا و معایب طراحی سایت با قالب آماده، بهتر است کمی با این مفهوم بیشتر آشنا شویم.

اساس این موضوع به طراحی سمت فرانت و سمت کاربر وب سایت باز می‌گردد. در دهه سال‌های 2000 پلتفرم‌های رایگان و اپن سورس چون جوملا و وردپرس پا به عرصه گذاشتند تا مقوله سیستم‌های مدیریت محتوا را رایگان کنند و همه بتوانند از این فضا، در فضای دیجیتال استفاده نمایند. تغییرات و مزایایی که در اثر نوع نگاه وردپرس ایجاد شد، موجب شده است تا به امروز حدود 300 میلیون سایت با سیستم وردپرس ایجاد شوند.

به روزرسانی‌های دائمی، امن‌رسانی‌هایی دائمی، افزایش فراوان امکانات شرایطی را به وجود آورده که یک اکوسیستم جدید ایجاد کرده و عده زیادی در آن زندگی می‌کنند. برنامه نویسانی فرانت می‌نویسند، برنامه نویسانی افزونه های بک اند می‌نویسند، افراد دیگری هم قالب ساخته و به صورت قالب آماده ارائه می‌کنند.

مفهوم قالب آماده از آن جا نشئت گرفت که به منظور کاهش هزینه‌های مخاطب بخشی از کار را به شکل حرفه‌ای و دقیق از قبل آماده کرده و به مشتری ارائه کنیم. در واقع به جای آن که مشتری هزینه دوباره برای کدنویسی اختصاصی را بخواهد بپردازد، بتواند از مقدار زیادی از تشابهات نیاز خود با پوسته، اسکرین یا قالب مورد نظر برای راه اندازی کسب و کار استفاده کند. در ادامه برای اطلاعات بیشتر درباره قالب آماده بیشتر بخوانید.